چگونه برای افزایش GFR 20 به طور طبیعی، در نفروپاتی دیابتی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای افزایش GFR 20 به طور طبیعی، در نفروپاتی دیابتی

GFR شاخص عملکرد کلیه است. هنگامی که GFR تنها 20 سمت چپ، که بدان معنی است که بیمارانی که در حال حاضر در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه. معمولا، زمانی که GFR می افتد بیماران 20، بیماران قرار است به شرایط دیالیز. اما دیالیز است یک استراتژی بلند مدت نیست، ما باید راه های جدید که ممکن است GFR 20 به طور طبیعی در نفروپاتی دیابتی افزایش پیدا کنید.

در واقع، GFR کم است که توسط کلیه ها آسیب دیده ایجاد می شود سلول های ذاتی، بنابراین بهترین راه برای افزایش 20 به طور طبیعی در نفروپاتی دیابتی GFR است که ترمیم سلولهای مجروح به طور طبیعی و ذاتی. در درمان های سنتی، بیماران با داروهای غربی است که می تواند تنها یک اثر گذرا داشته مربوطه توصیه می شود. هنگامی که بیماران با استفاده از آن را متوقف کند، GFR دوباره با برخی از عوارض جانبی سقوط خواهد کرد.

نخست، بیماران DN باید با توجه به رژیم غذایی خود پرداخت. قند خون پایین، کم نمک، کم پتاسیم، پروتئین با کیفیت بالا برای بیماران مناسب مورد نیاز، اگر نه، آن را به آسیب بیشتر به سلول های ذاتی کلیوی شود. علاوه بر این، بیماران باید از خوردن غذاهای تند است که در حال درمان برای تحریک بدن ما.

در مرحله دوم، طب میکرو چینی Osmotherapy، تنها با SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری متعلق به یک درمان طبیعی و موثر است. شامل انواع بسیاری از گیاهان نادر چینی تجویز با توجه به شرایط خاص از بیماران. این حمایت از دستگاه های فراگیر و اسمز و در نقطه طب سوزنی shenshu استفاده شود. اثر میکرو چینی پزشکی به عنوان ترویج گردش خون، ذوب شدن استاز خون، پاکسازی مواد سمی در خون و تعمیر کار سلول های ذاتی در کلیه به طور مستقیم. به طور همزمان، GFR در نفروپاتی دیابتی 20 به طور طبیعی افزایش می یابد.

برای افزایش GFR به طور طبیعی در 20 نفروپاتی دیابتی، بیماران باید یک برنامه رژیم غذایی علمی و درمان به موقع داشته باشد. اگر هنوز هم شک دارید، را انتخاب کنید یک ایمیل به بیماری kidney-support@hotmail.com را ارسال و یا یک پیام در زیر، ما به شما در کمتر از 48 ساعت با شما تماس خواهد. 





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی، GFR 20 به طور طبیعی، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: